fredag 31 december 2010

Similian Island - en dröm!!

Ja verkligen en dröm, så vackert. Jag är sååå glad att vi i går åkte på denna tripp till dessa underbara öar. Ja det är 9 öar och vi besökte Prinsessön, den där den Thailändska prinsessan har sitt sommar residens och där vår prinsessa firade sin smekmånad. Vi åkte speedbåt för att komma dit och hem, en upplevelse bara det!! Vi snorklade också för första gången och det var verkligen en härlig lyckoupplevelse. Vilket vatten och vilka fiskar, vi kom dem så nära. Ön är fantastiskt vacker och sanden som mjöl. Idag regnar det, inte så kul så här innan vi ska åka hem men vi ska nog lyckas fira nyår i regn också vi är ju vana vid snö. Jag var och gjorde mina naglar fina idag och Tilda flätade några flätor i håret i går kväll! Gott Nytt År till er alla!!!!

Bilder funkar inget bra längre ni får se när vi kommer hem

1 kommentar:

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅÅÅR! Låter som en härlig ö! -21 grader hos oss idag... Vi har fullt upp såhär timmarna innan kompisarna kommer. Magnus jobbar nu så jag o barnen fixar med mat, dukning o städning (det sistnämnda går inte så bra - alla saker har en förmåga att hamna på golvet igen, de leker SOPTIPP!!! Grr...) Vi blir 5 familjer så huset kommer att krylla av stora o små. Saknar er!
/Luleå (detta var mitt andra försök att skicka så ev får ni dubbla hälsningar)

Related Posts with Thumbnails