måndag 12 juli 2010

Virkafton och 30 grader!!!







Jag har just avslutat en virkafton med mina virkvänner, så trevligt och kul att ses över lite fika och virkning! Ja nu virkar vi faktiskt allihopa. Varmt är det också, tänk att man kan bli svettig i pannan av att virka som en av oss utbrast idag. Såå varmt och såå skönt. Min kollektion har bunder semestern utökats med ett glasögonfodral. Samma fasta maskor som alltid, ett lock och en tryckknapp och så min filtade blomma såklart. Här ser ni resultatet. det har hänt aldeles för många gånger att jag eller min man satt oss på glasögonen i tex bilen, men nu ska vi väl se dem i alla fall! ocyh nya lilarosa solglajer fick jag ju köpa idag såklart!!

4 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Ni ser ut att ha det så härligt:)
Jag måste bjuda in mina virkvänner på en virkafton, mycket bra idé!
Gillar din blogg så jag kommer att ha lite extra koll på dig:)
Kram Annika

Maria Harrsjö sa...

Ja vi har det så härligt!! träffas ca en gång per månad och har jättekul ihop!! Tack för din kommentar, jag har lagt in dig i min blogglista, gördet ju lite enklare att följa!!!
Kram Maria

Anonym sa...

Tittar tillbaka och tack! Du får väl bjuda tillbaka på lite mönster!

//A-E

Maria Harrsjö sa...

Ja jag har just funderat på att det faktiskt inte är helt självklart hur jag gör mina saker utan att det faktiskt skulle passa bra med ett litet mönster!! Ska bli inom kort.:)

Related Posts with Thumbnails