fredag 23 juli 2010

Semestertider, virkning och Ullcentrum


Ja vad skönt det är med semester, lata dagar och en hel del virkning. Jag har tagit för vana att alltid ha virknigen med mig in i bilen för att kunna virka en sväng när mannen kör! Får en hel del gjort då. Här om dagen fick jag massor av beställningar på börsar och mobilfodral när vi hade allsångskväll i Djulö, tänk vad kul att sjunga förresten och vilka artister Linda Bengtsing och Johanna Ericsson vår lokala stjärna från Sköldinge. Och vet ni helt fantastiskt hittade jag till Ullcentrum på Öland här om dagen, ny ull, ett grytunderlägg och en nålfiltsnålshållare!! Jätte kul!!

2 kommentarer:

Fiff sa...

Jag ska till öland nästa vecka, och ser verkligen fram emot ett besök på ullcentrum, det e nog viktigaste stoppet för mig... Var är det deras butik ligger?

Maria Harrsjö sa...

Ja det var verkligen ett bra stop, vädret har ju inte varit något vidare dessa dagar på öland!! ullcentrum ligger i Löttorp, åk in från stora vägen mot Löttorp sedan vidare och på hö sida en skylt där det står ullcentrum!! ha det gott på Öland!

Related Posts with Thumbnails