torsdag 24 juni 2010

Ny leverans och GLAD MIDSOMMAR!!




Ja det tar aldrig slut med mobilfodral och börsar!! Kunde aldrig tro att det skulle vara så kul och att så många skulle vilja köpa dessa. Jag ska fortsätta virka dessa på semestern nu när vi åker till Skåne men jag ska även komma tillbaka med något nytt, nått annat, det lovar jag!! Glad midsommar, jag ser fram emot dagen i morgon när kusintjejerna ska vara finklädda i vitt och med matchande virkade hårsnoddar och armband, allt i vitt!! Glad Midsommar på er alla!!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Hej Maria!
Vilken trevlig sida du har och vilka vackra ting! Blev helt såld på bakelserna men även ett mobilfodral till äldsta dottern vore inte helt fel. Återkommer om färg, det är bäst att hon får bestämma själv ;).
Ha en fortsatt bra sommar / Pernilla

Maria Harrsjö sa...

Hej Pernilla!! Vad glad jag blir, jätte kul att du tycker sakerna är fina! Mobilfodralen finns ju i många färger och har blivit jätte populära!!Trevlig sommar !

Related Posts with Thumbnails