torsdag 23 augusti 2012

Liten börs !

En ny liten börs har jag virkat. Denna gång i Drops cotton light. Ett mycket trådigt garn som tidigare var så bra. Jag älskade att virka mössor i det men nu har de gjort om set och vips inte bra. Fina färger men trådigt och inte alls lila mjukt som förr. Tråkigt att garn utvecklad till enligt mig då det främre. Men fin tycker jag, lagom stor till lite plåster, fickpengar eller ett par bindor. . Sen ska jag nog börja sätta dit mitt märke på mössorna jag virkar, ser ju då proffsigt ut. Sen har det för första gången hänt mig att ett brev med en vara har kommit bort på posten. Skickade två brev till samma adress men bara ett kom fram . Hur gör jag gå ? Får väl sy en ny jympapåse och skicka igen kan jag tro .

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails