söndag 17 juni 2012

Fotbolls EM!!

Ja visst Sverige åkte ut sååååå tråkigt men en liten fotbolls skallra har det blivit! En kompis beställde den för tid sedan och nu är den klar ! Ni må tro jag funderade hur bollen skulle bli till. Nu virkade jag små prickar som jag sytt dit för hand, alternativet var att brodera dit prickar men det blir liksom inte bra när jag ska brodera . Inte min grej direkt. Får se om det är min grej att göra .... Ja nu höll jag på att försäga mig . Har ett nytt projekt på G men har lovat mig själv att inte prata så högt om det ännu . Lovar jag visar här när första är klart !!

2 kommentarer:

Anelma handarbetar sa...

En riktig häftig skallra.

Kram Birgit

Hedvig sa...

Inte för att jag sörjer det minsta att Sverige åkt ut, men det var en söt skallra! :)

Related Posts with Thumbnails