lördag 28 april 2012

virkad studentbakelse

Äntligen börjar jag få dit mitt namnband också,
ser ju så mycket proffsigare ut då!
Har virkat en liten student bakelse att hänga runt halsen på nån jubilar. Kanske inte bara till studenten ,somliga i min närhet slutar ju åk 9! Kan ju hänga nåt runt haslen på en sån också! Ja det är inte många dagar kvar till juni och sommaren, skönt med vår och värme i maj först. Har använt garnet Tilda, vikrnål 2,5 och utgått från ett vanligt mönster på princesstårta, bara slutat lite tidigare med ökningen- Fin tycker jag men det ska nog dit lite pärlor också. Ha en skön vår alla!

2 kommentarer:

virka liten kaka sa...

Jätte fin!!
Jag ska också virka mig ett par studentbakelse till sambons kusin och lillebror.

Kram Cina
virka liten kaka

Hedvig sa...

Åh vilken söt! :)

Related Posts with Thumbnails