tisdag 6 december 2011

Mitt bidrag till pysselstafetten!







Tema snö och virkning, ja det fick bli en virkad snögubbe!! Inte så originellt men väldigt sött tycker jag. Jag tror min dotter blir glad när hon får den efter skolan, lilleman tycker den är söt, stackare ligger med feber här bredvid. Nu ska jag hitta på ett tema att skicka vidare... ska tänka lite! Kolla in hos Jonna D det är hon som skapat stafetten och det har blivit massor med kreativa skapelser och teman. Få se nu vad jag ska hitta på och till vem jag ska skicka den!!

2 kommentarer:

jonna d sa...

Åh, vilken fantastisk söt snögubbe!!
Och tack för att du ville vara med?
//jonna d

Marit Johanne sa...

Det var en flott løsning på snø temaet! Du tryller frem så mye fint med hekle/virknålen. Ha en god adventstid!

Related Posts with Thumbnails