måndag 13 juni 2011

Award!!





Fick en fin award idag från Lobbens pysselskåp en fin blogg som jag besöker ofta! När man får denna ska man skriva 8 saker som om sig själv. Sedan skicka vidare till 3 andra bloggare som har mindre än 100 följare. Jag antar detta förstås och tycker det är kul när det händer nåt.




1. Jag älskar att träna och framförallt Friskis och Svettis där jag är ledare.



2. Jag älskar paj, i alla former, efterättspaj med de godaste bären!



3. Pelagoner är en favorit blomma, som för de flesta virkisar!



4. Jag har en underbar Birma katt, Gandalf.



5. Jag är rädd för getingar som bara den och lite för hundar.



6. Jag är mycket kvällstrött och därför håller jag mig vaken med en virkning.



7. Jag är idrottslärare och längtar efter min ledighet som snart börjar!



8. Min stora önskan är att ta mig tid till att lära mig tova, ja det ska bli av nån gång.




Då vet ni lite saker om mig! Jag skickar vidare denna award till några andra kreativa virkare och fina bloggar jag besöker ofta:









2 kommentarer:

Kungen o Majkis sa...

Tack så mycket snälla du :-)! Gulligt av dig!

Ha ett riktigt gott sommarlov :-)!

Hedvig sa...

Grattis! :)

Related Posts with Thumbnails